Treballem conjuntament per a incidir en la transformació social a través de la cultura i l’empoderament de les dones en diferents àmbits culturals.

On ens trobaràs
Passatge Andalet 11, 08032 Barcelona

Telèfon: 648188169

dona@donacanco.com
Xarxes Socials

Como personal sanitario, este confinamiento ha sido un tiempo especial

Como personal sanitario, este confinamiento ha sido un tiempo especial

Especial por habernos tenido que adaptar a seguir al pie del cañón, en mi caso concreto como matrona, a seguir al lado de las mujeres, sus bebés y sus familias.

Hemos tenido que crear nuevas maneras de llegar a los usuarios y que sintieran que estamos presentes, de otra forma, pero cercanas.

También ha sido muy emocionante sentir el apoyo y el cariño de la sociedad, a los que nos dedicamos a cuidar. Lo hacemos por vocación, pero se agradece el reconocimiento y el calor recibido.

Toda esta experiencia ha estado bañada por la música, como no podía ser de otra manera, por mi naturaleza de matrona cantautora.

Así que he hecho llegar a través de las redes sociales y de los canales profesionales de acceso público, diferentes propuestas musicales.

Autora: Nuria Risques

Instagram: @nuriarisques

Un confinament molt especial… Parir en plena pandemia!

El confinament m’ha enganxat estant en l’última etapa de l’embaràs, i el naixement del meu primer fill.

Així que tot ha estat nou per partida doble. Quedar-te a casa sense haver-ho escollit m’ha fet valorar molt el que tinc, un sostre on viure i formar la meva família. He estat molt desconnectada de les xarxes perquè necessitava viure realment en la meva intimitat i desconnectar de les notícies que només parlaven del carronavirus…

Fins el dia 11 d’abril que vaig parir. Així que he tingut el confinament més bonic i dolç que em podia imaginar. Passant el postpart de la millor manera possible. Tota una experiencia per partida doble. Només penso que la vida sempre triomfa i que l’humor és la millor medicina.

Autora: Marta Renyer

Instagram: @martarenyer

El contenido vertido en esta columna de opinión es de exclusiva responsabilidad de su autor, y no refleja necesariamente la línea editorial ni postura del D.C.