En un món que emfatitza l’èxit, la competitivitat i la velocitat, sovint deixem de banda una part essencial del nostre benestar: la cura emocional i personal.
A través d’una experiència vivencial, explorarem com reconèixer i gestionar les nostres emocions, reduir l’estrès i l’aclaparament, i millorar l’autoestima. Treballarem eines per establir relacions sanes i límits clars, mentre connectem amb el nostre cos i les seves senyals. Tot això, en un entorn segur i respectuós, amb dinàmiques basades en la teràpia gestalt, PNL, arteràpies i psicologia integrativa.
Aquest taller és molt més que un espai per reflexionar: és una oportunitat per transformar la manera com ens cuidem i ens relacionem amb nosaltres mateixes i amb el nostre entorn.
Raquel Ballesteros, psicòloga amb més de 15 anys d’experiència en gestió emocional i relacional serà l’encarregada de dur a terme el taller.